Психолого-діагностичний центр
- гуманізація педагогічного процесу;
- психопрофілактика;
- психокорекція;
- консультування;
- профорієнтаційна робота з учнями та батьками.
Центр обслуговування техніки
- забезпечення вдосконалення професійної технічної майстерності на базі навчального комплексу;
- технічний супровід освітнього простору.
- забезпечення вдосконалення професійної технічної майстерності на базі навчального комплексу;
- технічний супровід освітнього простору.
Телерадіоцентр
- інформування щодо подій у житті колективу,
- навчального закладу;
- створення шкільного телебачення (відеопідручників, відеоконсультацій, відеохрестоматій);
- демонстрація навчальних та науково- пізнавальних програм.
Інформаційно-бібліотечний центр
- Формування інформаційної культури учнів;
- розвиток та підтримка професійної компетенції педагогічного колективу;
- формування естетичних почуттів, ціннісного ставлення до себе, освіти і соціуму.
Фізкультурно-оздоровчий центр
- Формування дбайливого ставлення до здоров'я;
- зміцнення і збереження фізичного стану;
- фізкультурний розвиток;
- фізична реабілітація;
- фізична рекреація.
Дистанційне навчання
- поглиблена профілізація навчання;
- формування уміння навчатися;
- підвищення власної компетенції;
- підтримка і розвиток дітей з особливими потребами;
- науково-дослідна робота через мультимедійні проекти, віртуальна школа.
Редакційно-видавничий центр
Створює інформаційний банк передового педагогічного досвіду, педагогічних програмних засобів, науково-педагогічної, методичної, довідникової літератури, відео- і аудіоматеріалів, здійснює інформаційне обслуговування педагогів та учнів.
Навчально-інформаційний центр для батьків
- психолого-педагогічна просвіта батьків;
- школа відповідального батьківства;
- формування культури взаємин батьків з дітьми;
- формування відповідального ставлення до здорового стилю життя.
Центр моніторингового дослідження
- вивчення суспільної думки;
- аналіз та прогноз особливостей взаємин суб'єктів педагогічного процесу;
- вивчення перспектив розвитку закладу і колективу в умовах соціальної трансформації;
- з'ясування чинників, що сприяють або знижують ефективність навчання дітей.
Центр міжнародної співпраці
- забезпечення формування інноваційного інформаційного освітнього простору на міжнародному рівні;
- співпраця з міжнародними партнерами.
Коментарi