Рада по харчуванню ЛНТН

2023 - 2024 н.р.


Список

членів Ради по харчуванню

КЗ "Ліцей нових технологій навчання"

Кропивницької міської ради"

на 2023- 2024 н.р

№ п/п ПІБ Посада
1 Краснова Л.С. директор ліцею, голова Ради по харчуванню
2 Ліфер О.А. заступник директора ліцею з НВР, відповідальний за харчування у закладі
3 Антонов В.М. завгосп закладу
4 Клейманова Т.В. сестра медична
5 Томак І.І. вихователь, голова профспілкового комітету ліцею
6 Рябоштан О.Г. голова ради ліцею
7 Скок Нікітапрезидент Правління учнівського самоврядування


План

роботи Ради по харчуванню

КЗ "Ліцей нових технологій навчання"

Кропивницької міської ради"

на 2023- 2024 н.р



Звіт

про роботу Ради по харчуванню

у І семестрі 2023-2024 н.р.

КЗ "Ліцей нових технологій навчання"

Кропивницької міської ради"

Відповідно до рішення педагогічної ради ЛНТН від 30 серпня 2023 року, протокол №1, з метою забезпечення якісного харчування та дотримання гарантованих пільг учнів ліцею НТН, наказу по закладу від 01.09.2023 р. № 73-о «Про організацію харчування учнів ліцею НТН на 2023 р.» зі змінами, з метою забезпечення якісного харчування та дотримання гарантованих пільг дітей закладу у 2023-2024 н.р., у ліцеї було організовано харчування учнів.

Асортимент харчових продуктів, з яких складається раціон харчування школярів, не є дуже різноманітним, оскільки учням пропонується тільки буфетна продукція, яка складається з випічки, чаю та фруктових соків.

Постачальниками продуктів на харчоблок ліцею є чотири постачальника: ФОП «Осадчий Є.Б»., ТОВ «ОПТТОРГ - К», ФОП «Головач С.М». Всі продукти відповідають сертифікатам якості та терміну придатності.

Складається перспективне примірне двотижневе меню, а також щоденне меню і меню-розклад. Розроблено картотеку страв, складено та затверджено графік прийому їжі.

З метою контролю за організацією та якістю харчування в закладі продовжила функціонувати Рада по харчуванню, до складу якої входять 7 осіб. Члени Ради по харчуванню детально ознайомилися із нормативно-правовою базою по організації харчування та допомагають адміністрації ліцею здійснювати контроль за якістю харчування учнів.

Видано накази:

§ №73-о від 01.09.23 р. «Про організацію харчування учнів ліцею НТН на 2023-2024 н.р.;

§ №86-о від 11.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:

§ №88-о від 12.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:

§ №95-о від 18.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:

§ №96-о від 20.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:

§ №104-о від 17.10.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:

§ №123-о від 28.11.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.

Станом на 23 грудня 2023 року кількість дітей, охоплених всіма видами харчування у закладі, становила 266 учнів. Безкоштовним харчуванням охоплені 46 учнів пільгових категорій у 5-11 класах.

З них: (закрита інформація)

Вартість одноразового харчування для учнів віком від 11 до 14 років – 33.00 грн., учням від 14 до 18 років – 36 грн. у день очного навчання.

Дотримання норм харчування здійснювалося в межах відповідних бюджетних призначень. На належному рівні працівником харчоблоку ведеться нормативно-технологічна та нормативно-технічна документація.

За звітний період члени Ради по харчуванню провели три засідання, на яких розглянуто такі питання:

§ Про порядок організації харчування учнів в умовах воєнного стану у 2023 р.;

§ Про складання та затвердження плану роботи Ради по харчуванню;

§ Про ознайомлення членів Ради з перспективним меню та картотекою страв;

§ Про перевірка документів на учнів пільгових категорій;

§ Про результати планової перевірки якості продуктів харчування та санітарного стану приміщення харчоблоку;

§ Про особливості організації харчування учнів в умовах воєнного стану у І семестрі 2023-2024 н.р.

Кожне засідання Ради по харчуванню фіксується протоколом.

У закладі складено графік щотижневої перевірки роботи харчоблоку. Адміністрація закладу разом із членами Ради по харчуванню перевірила:

§ санітарний стан кімнати для приймання харчів;

§ дотримання меню;

§ закладку продуктів;

§ наявність добових проб відповідно меню;

§ якість миття посуду;

§ забезпеченість миючими та дезінфікуючими засобами, прибиральним матеріалом.

У І семестрі 2023-2024 н.р. було складено 4 акти за результатами перевірки наявності продуктів харчування та умов їх зберігання. Перевірки відбулись: 02.10.23, 01.11.23, 01.12.23, 29.12.23.

Якість готової їжі у шкільній їдальні щодня перевіряється та фіксується у бракеражному журналі.

Всі продукти харчування і продовольча сировина, які надходять до комори, мають сертифікати якості і супровідні документи, дотримується графік заводу, постачання здійснюється спеціальним транспортом.

Діти привчаються до самообслуговування, вихователі, класні керівники присутні у їдальні, коректують поведінку учнів за столами, дотримання ними культури споживання їжі.

Харчоблок забезпечений матеріально-технічним обладнанням. Продукти зберігаються у спеціально обладнаній коморі де забезпечено дотримання санітарних норм і правил, у тому числі і умови товарного сусідства. Дотримується температурний режим обробки продуктової сировини і видачі готових страв. Під час приготування страв суворо витримується поточність виробничого процесу.

Відповідні контролюючі органи періодично відбирають проби води для лабораторних досліджень. Результати досліджень – задовільні. У холодильнику відведено місце для зберігання добової проби готової продукції.

Вся документація ведеться згідно з інструкцією з організації харчування й додатків до неї. Працівник харчоблоку має спецодяг, медичну книжку, дотримується правил особистої гігієни, вимог щодо організації харчування в навчальному закладі. Терези на харчоблоці гастрономічні (промарковані), потребують заміни. Інвентар і посуд промарковані. У закладі немає пластикового посуду.

У І семестрі 2023-2024 н.р. не було випадків відмови від прийняття продуктів харчування з причини неналежної якості продуктів. Протягом семестру не було звернень щодо неякісного харчування.

Власна випічка: рогалик з повидлом (100 гр.), рулет з повидлом (100 гр.), булка «Шкільна» (100 гр.), булка «Домашня» (100 гр.), булка «Плющка» (100 гр.).

Для створення безпечних умов очного навчання в умовах воєнного стану, влітку 2022 року в закладі було облаштоване укриття для учасників освітнього процесу. Він використовується під час оголошення сигналу «Повітряна тривога». Для забезпечення питного режиму в укритті було придбано 9 ємностей по 19 літрів з кулерами, які виставлено у приміщеннях укриття. Заклад було забезпечена за кошти місцевого бюджету очищеною питною водою у бутлях по 6 літрів у розрахунку 1 л. на одного учня. За кошти місцевого бюджету було придбано 20 боксів для зберігання харчових продуктів на випадок довготривалого перебування в укритті.

Відповідно до термінів зберігання оформлюються Акти списання харчових продуктів.

У І семестрі 2023-2024 н.р. продовжувався процес впровадження і підтримування процедур забезпечення безпеки, заснованих на принципах НАССР.

Було затверджено План проведення внутрішнього аудиту (верифікації) дієвості системи НАССР на харчоблоці комунального закладу «Ліцей нових технологій навчання»Кропивницької міської ради» у 2023 році

Ло складу робочої групи щодо проведення внутрішнього аудиту(верифікації) дієвості системи НАССР на харчоблоці закладу увійшли:

Голова робочої групи: Буров О.М., заступник директора з НВР;

Члени робочої групи: Ліфер О.А., заступник директора з НВР;

Антонов В.М., завгосп;

Галат А.В., соціальний педагог;

Томак І.І., вихователь.

21.12.2023 року робоча група провела внутрішньій аудит (верифікацію) дієвості системи НАССР на харчоблоці ліцею.

Кiлькiсть переглядiв: 191

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.