Система виховної роботи "Сім скрижалей"

/Files/images/Виховна 77.jpg



·

Основними напрямами виховної роботи в гімназії є:

· патріотичне і громадянське виховання яке здійснюється з метою формування в учнівської молоді рис громадянина України, вироблення національного патріотизму, глибокого розуміння громадянського обов'язку, пошани до Конституції України, державних символів;

· правове виховання спрямоване не тільки на поінформованість учнів про міжнародні та державні акти, що гарантують і забезпечують права і свободи людини, але й на вироблення стійких навичок застосування цих законодавчих положень. З розповсюдженням таких злочинів проти особи, як торгівля дітьми, жінками, втягнення їх до сексбізнесу, набуті навички захисту власних прав можуть стати дієвим знаряддям у попередженні протиправних дій. Разом з тим, правове виховання має сприяти також попередженню протиправної поведінки молоді;

· трудове виховання, яке має важливе значення в умовах нових суспільних відносин і провідним завданням якого є соціалізація особистості, вироблення активної позиції у набутті трудових навичок. Усвідомлення необхідності вибору і здобуття професії;

· моральне виховання, мета заходів якого є у виробленні потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими в суспільстві, наслідування кращого досвіду попередніх поколінь, традицій сім'ї, родини, народу з усвідомленням загальнолюдських пріоритетів;

· художньо-естетичне виховання передбачає ознайомлення учнів гімназії з народним мистецтвом, пісенним та поетичним фольклором, звичаями та традиціями українського народу та інших народів України. Велике значення в художньо-естетичному виховання має збереження і розвиток місцевих традицій народного мистецтва;

· екологічне виховання, завдання якого є формування в учнів усвідомлення того, що людина — частина природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, виховання культури поведінки, формування практичних вмінь та навичок дбайливого ставлення до природних багатств. В умовах урбанізації екологічний стан в Україні потребує уваги не тільки з боку державної влади, але й кожного громадянина, в тому числі й учнів;

· фізичне виховання та збереження життя й здоров’я учнів, мають на меті утвердження принципів здорового способу життя, що впливає на загальне підвищення стану здоров'я українського суспільства та без якого повноцінний розвиток дітей, учнівської молоді неможливий. Цьому сприяє пропагування культу здорової особи на прикладах життя вітчизняних спортсменів, видатних діячів держави. У зв'язку із складною демографічною динамікою в Україні важливого значення набувають дії держави, спрямовані на збереження репродуктивного і фізичного здоров'я громадян України. Діяльність в цьому напрямі спрямована на виконання відповідних актів уряду, органів влади на місцях.

Шляхи реалізації поставлених перед гімназією задач:

· Участь у конкурсах, вікторинах, акціях, змаганнях, рейдах, конкурсах-оглядах тощо;
· Участь у колективно-творчих справах;
· Підготовка та співпраця з учнівським парламентом (участь у виборах активу учнівського самоврядування);
· Участь у засіданнях сесій Міського парламенту дітей;
· Розподіл ролей лідера, керівника, організатора, помічника тощо;
· Безпосередня участь у діяльності учнівського самоврядування;
· Організація конкурсів, змагань, вікторин, робота, робота над проведенням засідань, рейдів, конференцій;
· Тісна співпраця з педагогічним колективом;
· Співпраця з благодійними організаціями, загальноосвітніми та вищими навчальними закладами міста, волонтерська діяльність, тощо;
· Самостійне проведення конкурсів, вікторин, рейдів тощо.

Структура виховної роботи

На основі Концепції розвитку, перспективного плану та річного плану роботи гімназії на 2013-2014 навчальний рік був розроблений план виховних заходів з учнями 5-11 класів. У виховній системі гімназії простежується наступність у вихованні. Враховуючи вікові особливості учнів, їх соціальний досвід та життєві компетенції, на різних рівнях ставляться різні задачі та використовуються різні шляхи реалізації даних задач.

Враховуючи педагогічну проблему гімназії «Розвиток відкритої соціально-педагогічної системи «Школа майбутнього», діяльність педагогічного колективу була спрямована на виховання гуманіста, патріота, громадянина України.

Методичне об’єднання вихователів протягом навчального року впроваджувало систему виховної роботи «Сім скрижалей», яка складається з наступних напрямків:

· «Я - громадянин», координатор - вихователь Томак І.І.;

· «Поважаю чуже Я, як своє», координатор - вихователь Миценко М.Є.;

· «Я-творча особистість», координатор - вихователь Туз Т.А.;

· «Я-частка природи», координатор - вихователь Карпуніна Р.І.;

· «Я + родинне МИ», координатор - вихователь Шльонська Т.А.;

· «Я хочу, можу та буду!», координатор - вихователь Козка В.В.;

· «Я через моє Я», координатор - вихователь Боса О.В.

Зокрема розширилася тематика виховних заходів, урізноманітнено форми, збільшено кількість сценаріїв та методичних порад щодо їх проведення. Протягом навчального року банк розробок позакласних заходів збільшився на 26 сценаріїв.

/Files/images/Fормування особистості.JPG


Кiлькiсть переглядiв: 2

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.