/Files/images/2021/273028943_314424557406102_7531003097184523729_n.jpg /Files/images/2021/272342522_307420368106521_6187352648403585849_n(1).jpg

НЕ В СТОЛИЦІ, А В УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТАХ


У розпалі ювілейний ХX-й Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики

Фестиваль стартував у грудні 2021 року, а підбиття підсумків відбудеться в травні 2022 року. Нагородження переможців пройде з 8 по 16 травня вперше не в Києві – столиці України, а в українських Карпатах.

Переможці (1,2,3 місця) мають унікальну можливість стати учасниками трьох міжнародних фестивалів-конкурсів (журналістики, сучасної хореографії, народної музики) .


На 8 днів учасники створять міжнародний медіацентр, який висвітлюватиме не лише події фестивалів (вебінари, майстер-класи, екскурсії, концерти), а й випускатиме медіапродукцію.


Тих, хто вперше дізнався про фестиваль, запрошуємо до нашої дружньої команди. З нами : Казахстан, Словенія, Білорусь, Польща, Голландія, Узбекистан, Чехія і, звісно, Україна.

Участь у фестивалі-конкурсі – це нові зустрічі, емоції, обмін досвідом та впевнений крок у медіапрофесію.


Головна тема фестивалю «СВІТ У НОВОМУ ФОРМАТІ» з різноманітним спектром підтем:


• Медіа-код моєї країни, світу;
• Моя країна у смартфоні;
• Брендинг моєї країни, роду, сім'ї;
• Сила мого народу;
• Я змінююсь)...;
• Без мови немає народу, без пісні нема душі;
• Місце молоді у сучасному медіа-просторі;
• Ера молодих;
• Молодь та соціум;
• Молодь та спорт;
• Екологічна культура молоді тощо.


Реалізувати свої здібності та таланти можна у 10-ти номінаціях:

"Фоторепортаж",

"Газета",

Нові медіа",

"Медіапроект",

"Відеоробота",

"Радіоробота",

"Журналістська робота",

"Літературна робота",

"Традиції та новаторство",

"Голос покоління Z".


З ПОЛОЖЕННЯ про Фестиваль...

Фестиваль-конкурс проходить у три етапи:

І етап — грудень-березень (оголошення теми та підтем, підготовка творчих робіт, надання їх до оргкомітету). Дату оголошення теми та термін подання робіт визначає оргкомітет.

ІІ етап — квітень (робота журі: оцінювання робіт, визначення переможців, підписання протоколів).

ІІІ етап — травень (підбиття підсумків, нагородження переможців, проведення фестивальних заходів за програмою). Дату проведення фестивальних заходів визначає оргкомітет.

Учасники

У фестивалі-конкурсі можуть брати участь учні закладів загальної середньої та позашкільної освіти, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студенти закладів вищої освіти, юнкори дитячих і молодіжних видань, молодіжних центрів віком від 12 до 21 року та педагоги закладів загальної середньої та позашкільної освіти України та інших країн світу, журналісти, які працюють у професійних ЗМК та мають власні репортажі, блоги, тематичні публікації про дітей та молодь.

Для участі у фестивалі-конкурсі претендент подає оргкомітету заповнену заяву через google-форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1vQ_kk_YKY0G70UGnSnaKj2fiKrcBHyq9Y5FI3Uz71eA/viewform?edit_requested=true до 1 квітня поточного року разом із конкурсною роботою,

Участь у ІІІ етапі

1.1. Оргкомітет запрошує для участі у третьому етапі дипломантів фестивалю (І, ІІ, ІІІ місця у 10-ти номінаціях) згідно з протоколами журі.

1.2. Витрати на дипломантів фестивалю-конкурсу (проживання, харчування, автобусні перевезення) забезпечуються за рахунок оргкомітету.

1.3. Учасники ІІІ етапу фестивалю-конкурсу сплачують реєстраційний внесок під час реєстрації в офісі фестивалю або перераховують кошти на зазначений рахунок організаторів. Оргкомітет залишає за собою право встановлювати та змінювати суму реєстраційного внеску.

Орієнтовні заходи програми фестивалю-конкурсу

· пресконференція з організаторами;

· урочиста церемонія нагородження дипломантів;

· медіаковоркінг;

· воркшопи та вебінари від медіапрофі;

· медіакейс проєктів (кращі практики);

· журналістський марафон;

· гра-квест «Медіарадар»;

· редакція «ІнфоМанія» (випуск медіапродукції про події та заходи фестивалю-конкурсу).

· екскурсійна програма.

Регламент участі дипломантів (І. ІІ, ІІІ місця) у ІІІ етапі фестивалю-конкурсу: У кожній номінації для команд та індивідуальної участі встановлений відповідний регламент (кількість учасників на кожне призове місце):

  • номінація «Газета» ― 1 керівник і 3 дітей;
  • номінація «Відеоробота» ― 1 керівник і 3 дітей;
  • номінація «Радіоробота» ― 1 керівник і 2 дітей;
  • номінація «Медіапроєкт»: індивідуально ― 1керівник і 1 дитина; колективно ― 1 керівник і 2 дітей;
  • номінація «Інтернет-журналістика» ― 1 керівник і 3 дітей;
  • номінація «Журналістска робота» ― 1 керівник і 1 дитина;
  • номінація «Літературний твір» ― 1 керівник і 1 дитина;
  • номінація «Фоторобота»: індивідуально ―1 керівник і 1 дитина, колективно ― 1 керівник і 2 дітей;
  • номінація «Традиції і новаторство» ― 1 особа;
  • номінація «Голос покоління Z» ― 1 особа.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

ХХ Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики

«Прес-весна на Дніпрових схилах»

1. Номінація «ЖУРНАЛІСТСЬКА РОБОТА»

Робота подається відповідно до запропонованої тематики в електронному форматі.

Оформлення: Microsoft Word, гарнітура Times New Roman, 14 кегль, міжрядковий інтервал 1,5.

Робота оцінюється за такими критеріями:

· актуальність теми;

· відповідність жанру (репортаж, інтерв’ю, стаття, нарис, кореспонденція тощо);

· наявність фактажу, аргументації (за потребою);

· уникання мовних повторів (тавтології) і штампів;

· уміння мислити оригінально.

2. Номінація «ФОТОРОБОТА»

Відповідно до запропонованої тематики, фотороботи подати в електронному форматі (розмір — від 2500 пікселів по довгій стороні; формат: jpg):

· колективні — 10-15 робіт;

· індивідуальні — 3-5 робіт.

Світлини можуть бути кольоровими або чорно-білими.

Оформлення:

ОБОВ’ЯЗКОВО! У назві файлу зазначити: ім’я та прізвище учасника чи назву команди, назву роботи та формат за зразком:

прізвище_ім’я учасника чи назва команди_назва роботи. jpg

Фоторобота оцінюється за такими критеріями:

· розкриття теми (відповідність фестивальній тематиці);

· креативність (творчий погляд, оригінальність);

· композиційне рішення;

· технічний рівень виконання (експозиція, робота з різкістю, баланс білого, авторська обробка);

· емоційність.

3. Номінація «ВІДЕОРОБОТА»

Відповідно до запропонованої тематики подати як індивідуальні, так і колективні роботи хронометражем до п’яти хвилин у форматі HD-відео.

Жанри на вибір: ігрові (художні), інформаційні (новини, інтерв’ю, репортаж…), документальні (портрети, замальовки, дослідження…).

Для перегляду відеоробіт потрібно попередньо завантажити на ютуб відеоролик із обмеженим доступом та надати лінк (посилання) на нього (див. п.п. 3.3, 4.1).

Робота оцінюється за такими критеріями:

· авторський задум та креативність;

· режисерський хід;

· технічний рівень виконання (операторська робота та монтаж);

· відповідність обраному жанру;

· розкриття теми (відповідність фестивальній тематиці).

4. Номінація «ЛІТЕРАТУРНИЙ ТВІР»

Відповідно до запропонованої тематики подати роботу в електронному форматі.

Оформлення: Microsoft Word, гарнітура Times New Roman, 14 кегль, міжрядковий інтервал 1,5.

Робота оцінюється за такими критеріями:

· відповідність тематичному напряму;

· відповідність жанру (оповідання, казка, замальовка, нарис, гумореска тощо);

· важливість проблеми (ідеї);

· стиль мови (вдале використання образних мовних засобів, ідіом, уникання мовних повторів і штампів);

· уміння мислити оригінально.

5. Номінація «МЕДІАПРОЄКТ»

Подати медіапроєкти (індивідуальні або колективні), які мають практичне спрямування та відповідають тематиці фестивалю-конкурсу.

Медіапроєкти передбачають створення систем або продукту за допомогою медіаресурсів, які оперують інформацією (телебачення, радіо, ТВ-чати, соцмережі, телеграм-канали, друковані й електронні видання тощо). Матеріали подаються у вигляді друкованого тексту (опис проєкту) або у вигляді презентації. До них додається готовий медіапродукт.

Опис проєкту: 1. Назва проєкту. 2. Інформація про автора або авторський колектив. 3. Обгрунтування ідеї. 4. Мета та завдання. 5. Форма та план реалізації. 6. Задіяні ресурси. 7. Очікувані результати (кількісні та якісні). 8. Значення проєкту. 8. Використані джерела.

Робота оцінюється за такими критеріями:

· відповідність заданій темі;

· актуальність, реалістичність, економічність, перспективність;

· використання медіаресурсів в ході реалізації проєкту (рекламне просування в соцмережах, у друкованих та інтернет-виданнях, створення блогів, телеграм-каналів тощо);

· кінцевий результат (продукт) має медійну форму (фільм, відеоролик, фоторепортаж, серія постерів/плакатів, продукція рекламного характеру, друковане або інтернет-видання тощо):

· опис та оформлення проєкту відповідно до вимог.

6. Номінація «ГАЗЕТА»

Подаються друковані видання закладів загальної середньої та позашкільної освіти, зміст матеріалів яких відповідає тематиці фестивалю-конкурсу.

Робота оцінюється за такими критеріями:

· відповідність темі;

· актуальність інформації (оперативність реагування на події);

· наявність фактажу;

· відповідність матеріалів обраним жанрам та їхня різноманітність;

· дизайн.

7. Номінація «ІНТЕРНЕТ-ЖУРНАЛІСТИКА»

Інтернет-журналістика — різновид журналістики, що передбачає поширення журналістських матеріалів через інтернет. Також близькими є найменування «мережева журналістика», «вебжурналістика», «онлайн-журналістика», «дигітальна журналістика / цифрова журналістика».

В номінації беруть участь проєкти з інтернет-журналістики, а саме матеріали, що публікуються в онлайн-ЗМІ, або в самостійних онлайн-виданнях. До проєктів у номінації «Інтернет-журналістика» відноситься: інтернет-сайти, блоги, соціальні медіа та інші засоби масової комунікації, що містять журналістський контент.

Номінація «Інтернет-журналістика» має на меті привернути увагу школярів та молоді до інтернет-середовища й ІКТ як прогресуючого і перспективного засобу комунікації; розвивати й популяризувати інформаційні технології серед молоді; сприяти росту та розвитку ділової активності в мережі інтернет, розвитку медіакультури.

Для участі необхідно подати інформаційний ресурс (сайт, блог, лонгрід), що відповідає тематиці фестивалю-конкурсу. Інформаційний ресурс може бути зроблений на довільній медіаплатформі (WordPress, Joomla, Tilda, GoogleSite, Blogger тощо) або поданий у форматі цілісного медіапроєкту на базі соцмереж (facebook, instagram, telegram, twitter тощо) або розроблений інтернет ресурс самостійно з допомогою HTML, CSS, РНР тощо.

Вимоги до конкурсних робіт:

1)Проєктом номінації «Інтернет-журналістика» вважається інтернет-ресурс у формі вебсайту чи сторінки в соціальних мережах, що поширює журналістську інформацію в мережі.

2) Проєкт має містити контент, який раніше не подавався на інші медійні фестивалі та опублікований у межах календарного року.

3) Обсяг контенту не обмежується, однак проєкт має бути цілісним і завершеним.

4) Більшу кількість балів отримає той авторський контент, який підготовлений задля медійного урізноманітнення (інфографіка, фото, відео, аудіо, подкасти тощо) у порівнянні із запозиченим із інших джерел. Всі тексти, фото- та відеоматеріали мають містити підписи чи посилання на джерела.

5) Інтернет-медіа має містити короткий опис проєкту (актуальність, мета, завдання), обсяг, очікуваний та поточний результат, особливості проєкту. Цю інформацію можна розмістити у допоміжних рубриках наприклад «Про нас», «Про проєкт», «Наша місія» тощо).

Робота оцінюється за такими критеріями:

· змістове наповнення, відповідність тематиці фестивалю-конкурсу;

· соціальна значимість журналістського проєкту (вплив проєкту на вирішення суспільної проблеми, висвітлення значущих питань);

· технічна реалізація, зручність використання, зрозумілий інтерфейс та швидкість завантаження, відтворюваність на різних пристроях;

· структурованість (рубрики, підрубрики);

дизайн, оформлення, технологічна складність.

8. Номінація «РАДІОРОБОТА»

Відповідно до запропонованої тематики подати як індивідуальні, так і колективні радіопрограми, радіорепортажі, інформаційні програми та художнє начитування. Формат — MP3 або avi, хронометраж — до п’яти хвилин.

Робота оцінюється за такими критеріями:

· режисерський хід;

· якість звукомонтажу;

· розкриття теми;

· авторський підхід (уміння мислити оригінально);

· відповідність обраному жанру.

·

Кiлькiсть переглядiв: 198

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.