заступник директора ліцею з НВР, відповідальний за харчування у закладі
3
Антонов В.М.
завгосп закладу
4
Клейманова Т.В.
сестра медична
5
Томак І.І.
вихователь, голова профспілкового комітету ліцею
6
Рябоштан О.Г.
голова ради ліцею
7
Скок Нікіта
президент Правління учнівського самоврядування
План
роботи Ради по харчуванню
КЗ "Ліцей нових технологій навчання"
Кропивницької міської ради"
на 2023- 2024 н.р
Звіт
про роботу Ради по харчуванню
у І семестрі 2023-2024 н.р.
КЗ "Ліцей нових технологій навчання"
Кропивницької міської ради"
Відповідно до рішення педагогічної ради ЛНТН від 30 серпня 2023 року, протокол №1, з метою забезпечення якісного харчування та дотримання гарантованих пільг учнів ліцею НТН, наказу по закладу від 01.09.2023 р. № 73-о «Про організацію харчування учнів ліцею НТН на 2023 р.» зі змінами, з метою забезпечення якісного харчування та дотримання гарантованих пільг дітей закладу у 2023-2024 н.р., у ліцеї було організовано харчування учнів.
Асортимент харчових продуктів, з яких складається раціон харчування школярів, не є дуже різноманітним, оскільки учням пропонується тільки буфетна продукція, яка складається з випічки, чаю та фруктових соків.
Постачальниками продуктів на харчоблок ліцею є чотири постачальника: ФОП «Осадчий Є.Б»., ТОВ «ОПТТОРГ - К», ФОП «Головач С.М». Всі продукти відповідають сертифікатам якості та терміну придатності.
Складається перспективне примірне двотижневе меню, а також щоденне меню і меню-розклад. Розроблено картотеку страв, складено та затверджено графік прийому їжі.
З метою контролю за організацією та якістю харчування в закладі продовжила функціонувати Рада по харчуванню, до складу якої входять 7 осіб. Члени Ради по харчуванню детально ознайомилися із нормативно-правовою базою по організації харчування та допомагають адміністрації ліцею здійснювати контроль за якістю харчування учнів.
Видано накази:
§ №73-о від 01.09.23 р. «Про організацію харчування учнів ліцею НТН на 2023-2024 н.р.;
§ №86-о від 11.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:
§ №88-о від 12.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:
§ №95-о від 18.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:
§ №96-о від 20.09.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:
§ №104-о від 17.10.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.:
§ №123-о від 28.11.2023 р. «Про зміни до наказу №73-о від 01.09.23 р.
Станом на 23 грудня 2023 року кількість дітей, охоплених всіма видами харчування у закладі, становила 266 учнів. Безкоштовним харчуванням охоплені 46 учнів пільгових категорій у 5-11 класах.
З них: (закрита інформація)
Вартість одноразового харчування для учнів віком від 11 до 14 років – 33.00 грн., учням від 14 до 18 років – 36 грн. у день очного навчання.
Дотримання норм харчування здійснювалося в межах відповідних бюджетних призначень. На належному рівні працівником харчоблоку ведеться нормативно-технологічна та нормативно-технічна документація.
За звітний період члени Ради по харчуванню провели три засідання, на яких розглянуто такі питання:
§ Про порядок організації харчування учнів в умовах воєнного стану у 2023 р.;
§ Про складання та затвердження плану роботи Ради по харчуванню;
§ Про ознайомлення членів Ради з перспективним меню та картотекою страв;
§ Про перевірка документів на учнів пільгових категорій;
§ Про результати планової перевірки якості продуктів харчування та санітарного стану приміщення харчоблоку;
§ Про особливості організації харчування учнів в умовах воєнного стану у І семестрі 2023-2024 н.р.
Кожне засідання Ради по харчуванню фіксується протоколом.
У закладі складено графік щотижневої перевірки роботи харчоблоку. Адміністрація закладу разом із членами Ради по харчуванню перевірила:
§ санітарний стан кімнати для приймання харчів;
§ дотримання меню;
§ закладку продуктів;
§ наявність добових проб відповідно меню;
§ якість миття посуду;
§ забезпеченість миючими та дезінфікуючими засобами, прибиральним матеріалом.
У І семестрі 2023-2024 н.р. було складено 4 акти за результатами перевірки наявності продуктів харчування та умов їх зберігання. Перевірки відбулись: 02.10.23, 01.11.23, 01.12.23, 29.12.23.
Якість готової їжі у шкільній їдальні щодня перевіряється та фіксується у бракеражному журналі.
Всі продукти харчування і продовольча сировина, які надходять до комори, мають сертифікати якості і супровідні документи, дотримується графік заводу, постачання здійснюється спеціальним транспортом.
Діти привчаються до самообслуговування, вихователі, класні керівники присутні у їдальні, коректують поведінку учнів за столами, дотримання ними культури споживання їжі.
Харчоблок забезпечений матеріально-технічним обладнанням. Продукти зберігаються у спеціально обладнаній коморі де забезпечено дотримання санітарних норм і правил, у тому числі і умови товарного сусідства. Дотримується температурний режим обробки продуктової сировини і видачі готових страв. Під час приготування страв суворо витримується поточність виробничого процесу.
Відповідні контролюючі органи періодично відбирають проби води для лабораторних досліджень. Результати досліджень – задовільні. У холодильнику відведено місце для зберігання добової проби готової продукції.
Вся документація ведеться згідно з інструкцією з організації харчування й додатків до неї. Працівник харчоблоку має спецодяг, медичну книжку, дотримується правил особистої гігієни, вимог щодо організації харчування в навчальному закладі. Терези на харчоблоці гастрономічні (промарковані), потребують заміни. Інвентар і посуд промарковані. У закладі немає пластикового посуду.
У І семестрі 2023-2024 н.р. не було випадків відмови від прийняття продуктів харчування з причини неналежної якості продуктів. Протягом семестру не було звернень щодо неякісного харчування.
Для створення безпечних умов очного навчання в умовах воєнного стану, влітку 2022 року в закладі було облаштоване укриття для учасників освітнього процесу. Він використовується під час оголошення сигналу «Повітряна тривога». Для забезпечення питного режиму в укритті було придбано 9 ємностей по 19 літрів з кулерами, які виставлено у приміщеннях укриття. Заклад було забезпечена за кошти місцевого бюджету очищеною питною водою у бутлях по 6 літрів у розрахунку 1 л. на одного учня. За кошти місцевого бюджету було придбано 20 боксів для зберігання харчових продуктів на випадок довготривалого перебування в укритті.
Відповідно до термінів зберігання оформлюються Акти списання харчових продуктів.
У І семестрі 2023-2024 н.р. продовжувався процес впровадження і підтримування процедур забезпечення безпеки, заснованих на принципах НАССР.
Було затверджено План проведення внутрішнього аудиту (верифікації) дієвості системи НАССР на харчоблоці комунального закладу «Ліцей нових технологій навчання»Кропивницької міської ради» у 2023 році
Ло складу робочої групи щодо проведення внутрішнього аудиту(верифікації) дієвості системи НАССР на харчоблоці закладу увійшли:
Голова робочої групи: Буров О.М., заступник директора з НВР;
Члени робочої групи: Ліфер О.А., заступник директора з НВР;
Антонов В.М., завгосп;
Галат А.В., соціальний педагог;
Томак І.І., вихователь.
21.12.2023 року робоча група провела внутрішньій аудит (верифікацію) дієвості системи НАССР на харчоблоці ліцею.
Коментарi